יום שני, 29 בנובמבר 2010

הצד השני - הבלדה לשיכרות

אטוב הבנו
אתה שיכור
כן
כולם שמעו את זה
שתית כבר שלוש חצאיים
וארבע צייסרים
גיבור
איזה קיבולת מטורפת
כן, שמים לב
מה עשית?
איתה?
למה?
______

שטויות
אז נסלח לך
______

חפיף
היית שיכור....
______

אה, זאת הסיבה שאת נמרחת על כולם
את שתויה
לא שתויה?
מבושמת היטב
כן זה שונה לגמרי משתויה
כמה צייסרים?
וואלה, שוטים
מעניייייייין
אז חפיף
לא נזכור את זה מחר
תעשי מה שבא לך
תהני מהרגע
תעלי לרקוד על הבר
בטח
כולן עולות על הבר
אז למה לא את
______

חפיף
היית שיכורה....
____________________

מה גם, שיש משהו באדם השיכור
הוא מתנדנד
הדיבור שלו פחות ברור
העיניים לא ממש מפוקסות
הוא משתמש בקצת יותר כוח מבדרך כלל
הוא מחייך הרבה יותר מתמיד
ובעיקר, וזה הכי מציק לי
הוא מרשה לעצמו
מרשה לעצמו להיות מניאק, להיות זול
מרשה לעצמו לעשות שטויות
הוא נותן לעצמו לגיטימציה
להיות לא הוא – להיות מישהו אחר
באמת?
באמת, אתה מישהו אחר?
אין שליטה?
יש שליטה?
ווטאבר

נכון, אלכוהול גורם לנו לעשות דברים
דברים שבד"כ לא היינו עושים
דברים שאנחנו בכלל לא זוכרים
אבל באמת
ביננו,
אני הייתי שיכורה די הרבה פעמים
בעיקר בזמן האחרון
זכרתי הכל
ניסיתי להסביר איך
אבל תכלס, הייתי שיכורה
וזה ממש לא סיבה
זה תירוץ
בסופו של יום,
עשיתי מה שרציתי, כי רציתי

ומעניין אותי תמיד
בבוקר
מה אתה חושב
האם אתה כמוני?
האם גם אתה קם עם כאב ראש
לא מהתייבשות
אלה ממחשבות
חרטות
מבוכות
אומר לעצמך
"מה לעזאזל עשיתי"
ומיד אחר כך מצהיר
"זאת הפעם האחרונה"
או שאולי אתה כבר שלב אחר כך
ואומר "טוב נו, זה קורה"
ואולי אתה פשוט ממשיך לשתות
גם בבוקר, גם בצהרים
כי אחרת הראש יתחיל לכאוב...

למה אי אפשר לקום אף פעם
אחרי לילה כזה
עם חיוך
עם הרגשה מוחלטת של הנאה
למה הכל חייב להיות מלווה ברגשות אשם?



PICT0319

תגובה 1:

  1. תכלס....
    צריך לחזור לבקרים של איזה כיף היה, ולא איזה אידיוט הייתי...
    או שתמיד לצאת עם מישהו שפוי שידע להעמיד אותי במקום כשצריך עם איזה כאפה.

    השבמחק