יום שבת, 20 בנובמבר 2010

הצד השני של הבר - המאוהבים


ערב טוב לכל הזוגות מבינכם
רציתי להגיד לכם תודה

אני מאד אוהבת להגיע לעבודה
ולראות שמולי, בקו ישר מהבר, או לפעמים על הבר עצמו
אתם נמצאים
מתגופפים
מלטפים
נושכים את השפה של אחד השני
זה עושה לי טוב
רק טוב
זה לא מזכיר לי בכלל את העובדה שאני רווקה
זה לא מעורר בי אפילו טיפה אחת של בחילה
זה מקסים
זה רומנטי
אני ממש שמחה שיצאתם מהבית בשביל זה
כי הרי לא יכולתם לעשות את אותו הדבר בבית על בקבוק יין
אולי בעצם שם זה בעייתי יותר כי אפשר ללכת עד הסוף
ואין את הקהל
ואולי בכלל רציתם לנשום קצת אוויר.. (למרות שנראה שאוויר לא חסר לכם)
נראה לי האשמה צרכה ליפול על החוק החדש נגד מכירת אלכוהול בלילה
זאת הסיבה
פשוט לא תכננתם בזמן ונתקעתם בבית בלי בירה
למרות שלא ממש נגעתם בבירה מתחילת הערב
אבל לפחות הצלחתם להתנתק לרגע בשביל להזמין אותה.
אבל אם נשים את הקנאה רגע בצד (אבל רק לרגע)

רוב הבעיה שלי היא שאני בתור ברמנית, לא יודעת איך לגשת אליכם
לעמוד ליד ולחכך בגרון
לחכות שתעצרו להתבונן אחד לשנייה בעיניים
אולי פשוט להתחיל לדבר ואחד מכם יסמן לי עם היד
או שאולי תגידו מראש אל תפריעי לנו - אנחנו נגיד לך עם נרצה משהו

רציתי לשאול אותכם, ואתם יודעים מי אתם בדיוק.
כי אני באמת לא מבינה
אתם הולכים לבר, בתחילת הערב
לא בסופו ואחרי הרבה אלכוהול...אלא בתחילתו
כשהכבד עדיין עובד יחסית
וריח הבירה עדיין לא ניכר באוויר
אתם הרי לא נהנים מרוב היתרונות של הבר (פרט למוסיקה, מהמוסיקה אתם נהנים)

תגידו לי ובכנות
למה, לעזאזל, החלטתם לצאת מהבית
החלטתם לשבת בזווית ישירה מולי
או ליתר דיוק מול כל הבר
לא באתם לדבר או לשתות
אלא באתם למטרה אחת - ואני אגיד אותה באופן בוטה - באתם להתחרמן
למה זה טוב?
למי זה טוב?
לכם זה טוב?!?

אני מבקשת בשם הרווקות, בשם בעלי הקיבה הרגישה
וכמובן בשם הציניקלים וחסרי הרומנטיקה שמצטרפים אליי לעיתים קרובות מידי לאחרונה
במקרים כאלה, פשוט תשארו בבית
יש מקומות שעושים שליחויות

4 תגובות:

  1. אני מבינה מכל הדברים האלה שכתבת.. שאין לך זוגיות.. ולא.. זוגיות עם דג קרב או עץ אהבה זה לא נחשב..

    אז ככה.. אנשים באים לבר להראות את האהבה שלהם לעולם.. ואת בתור רווקה.. כנראה שזאת כבר בעיה שלך..

    אז ברשותך, אני אלך עכשיו להתארגן ולמצוא לי פרטנרית ולהגיע לבר שלך

    נתראה בערב
    :)

    השבמחק
  2. אין בעיה, הפוסט הבא, הסטיות של החברה, מהצד השני של הבר...
    והתאוריה שלי איך טראומת ילדות משפיעה על חיי הזוגיות
    שיהיה לך בהצלחה
    נתראה בבר

    השבמחק
  3. טראומת ילדות ...
    לא צריך ללכת רחוק אפשר להסתפק בקשר של ההורים או האחיות בשביל לראות את ההשלכות החריפות על חיי הזוגיות שלנו.
    שלכן, עזרי
    מהבר.
    וגם קצת מאקו.

    השבמחק
  4. אתה אומר חיי הזוגיות, כאילו יש לנו כאלה... אצלנו באגודת הסוציאלים יש רק חיי

    השבמחק