יום שבת, 20 בנובמבר 2010

הצד השני של הבר - אוכלי הנבלות

אוכלי נבלות

השעה 3 בבוקר, הדי.גיי כבר שם את הפלייליסט "לכו הביתה" שלו
ואת יושבת בבר עם חברות שלך.
שתיתם כמה כוסות בירה, כמה צ'יסרים
הראש מזמזמם....
מצחיק, כיף, משחרר
נכון שבתחילת הערב תכננתן לכבוש את העולם
היתה לכן את ההרגשה הזאת שאולי, אולי, היום זה היום
הערב זה הערב
ולמה לא בעצם?
אבל הנה השעה כבר מאוחרת
הבנתם שאת הכיבוש תשמרו לערב אחר
לא התבאסתן או משהו, כי בסך הכל נהנתן מאד
היה מצחיק, כיף ומשחרר
אתן כבר ממש לקראת חשבון

ואז

נפתחת הדלת של הבר, נכנסת קבוצה של גברים
בדרך כלל שניים או שלושה
הם עומדים בכניסה, מעבירים מבט סורק על כל האזור
ואז הם מתקרבים אליכן

עד כה נשמע סיפור תמים ורומנטי
אבל מה, וכאן הטוייסט של העיניין
החבורה הזאת בסריקה מחפשת את חבורת הבנות השיכורה ביותר
את אלה שכבר נכנעו מהערב

אני קוראת להם אוכלי הנבלות

הם יודעים מי הם,
הם יוצאים מאוחר במטרה הספציפית הזאת
הם אומנם לא מגדירים את זה ככה, אבל זה מה שהם עושים
אל תבינו לא נכון, הבנות הן לא נבלות!
אבל הבחורים האלה, אין הרבה הבדל בינם לבין הנשרים שחגים מעל הפגר
הם גם מקפידים להגיע אחרי שהבחורה כבר שיכורה מספיק
במטרה לא להוציא הרבה כסף

אני רואה אותם נכנסים לבר, נמנעים מלהסתכל לי בעיניים
אני, מהצד השני של הבר, יודעת בדיוק מה קורה פה, והם יודעים את זה.

הם עושים סיבוב, מציקים לכל בחורה שהם רואים, הערות מצחיקות כאלה, לבדוק מצב שליטה
או ליתר דיוק, מצב חוסר שליטה
אם נמצא קורבן ראוי
הם מתיישבים
"בואי, נזמין אותך לצ'ייסר, מה בא לך? ערק?"
ג'נטלמן במצב הזה היה מזמין אותה לבקבוק מים
אבל אלו לא ג'נטלמנים
אלו אוכלי הנבלות

אם לא מצאו את מבוקשם, הם אפילו לא יזמינו שתייה לעצמם "כבר שתינו מקודם"הם יגידו
אני אחייך ואסמן להם עם העיניים את כיוון הדלת
יראו, לא יראו
אני גאה בעצמי על האיפוק

ואז הם ימשיכו הלאה, לבר הבא, אולי שם הם ימצאו
אולי שם מישהי תסכים שיקנו לה צ'ייסר ערק

בפורום זה, אני רוצה לפנות לכל הבחורות האלה, שכמוני, וכמו רבות אחרות, בשעה שתיים/שלוש בלילה, לפעמים מבינות שבזה נסתכם הערב
אל תיפלו למלכודת הטורפים הזאת
שימו לב, מתי הם נכנסו לבר
שימו לב שבדרך כלל אין להם כוס משקה ביד
ושימי לב איזה מהצדדים בשיחה הוא הצד השיכור ואיזה לא

ואז במבט מבושם וחיוך עקום מאלכוהול, תסתכלי עליו, תחייכי ותגידי לו "אני לא נבלה, מאמי"
הוא כבר יבין לבד
הוא יודע טוב מאד מי הוא
הוא פשוט לא ידע מי את

הוא צריך להבין שגם בשביל לילה הוא צריך להשקיע

צילום: Thermos, מתוך ויקיפדיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה