יום שני, 22 בנובמבר 2010

ערב בסימן פאלי

"יוצאים הערב" אמרה לי חברה מהעבודה
סבבה, אמרתי, יוצאים,
לא חשדתי
"ערב בנות, כולן באות" היא סימסה
מגניב, חשבתי
...
כאן נפלתי
ערב בנות הכוונה מסתבר היא לערב נשים,
כן, ניחשתם נכון,
ערב שכולו רק נשים

לא כמה בנות יוצאות להנות
מלא בנות
רק בנות
כולן באותו בר
בלי גברים
בלי רצון לגברים
בלי סיבה לגברים
טוב
אני חושבת שהבהרתי את עצמי

.

אני מבינה למה לבחורות מסויימות ערב כזה נשמע מצויין
אבל לי ערב כזה
זה ערב בלי תכלית
זה ערב בלי פואנטה
ערב שמראש אני יודעת שלא יסתיים בשום צורה אחרת
או לפחות, ככה חשבתי

באותו ערב, גיליתי אלמנט משחרר
הטסטוסטרון הזה
מסתבר,
משנה את ההתנהגות שלנו
ובהעדרו,
יש איזו תחושת הקלה
הערב הופך לערב בנות אמיתי
אין חיפוש,
אין ציידים
אין מבטים לצדדים
את שם
רק עם חברות שלך
ושאר העולם
נשאר בעולם שלו

אל תבינו לא נכון,
לכל הגברים שמתדפקים על דלתי
לא חציתי
וסביר מאד להניח שאני גם לא אחצה

אבל גיליתי משהו אחר
יציאה אחרת
מסוג חדש
כייפית
משחררת
מקרבת

כמו לשבת בסלון
עם הבנות
אבל עם אלכוהול
מוסיקה טובה וסיגריות
ובלי ההרגשה שלא יצאת
כי יצאת
ובילית וממש, אבל ממש נהנית

כולנו חזרנו עם חיוך
כולנו חזרנו שיכורות
אז אומנם, חזרנו לבד
אבל היינו מרוצות
אפילו בבוקר למחרת סימסנו:
"היה ממש כיף!!"

ואחרי ההשתפכות הזאת,
אני מודה
זה לא היה קורה אלמלא החוסר בהירות
וסביר להניח שזה לא יקרה שוב
לפחות לא במן הקרוב
לפחות לא בכוונה

אבל אני כל פעם נדהמת לגלות,
שהערבים שמתחילים הכי מוזר
והכי מתבאסים עליהם
בסוף מפתיעים אותנו לטובה
בסוף, כייף לנו

חבל, שבתחילת הערב אנחנו שוכחים את המסקנה הזאת
ומתבאסים כל פעם מחדש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה