יום שני, 6 בדצמבר 2010

בוקר טוב



תודעת בוקר

בבוקר התודעה עובדת אחרת

המחשבה פחות הגיונית

אבל נראית הכי הגיונית שאפשר

אני אסביר, ואנמק,


נניח אני צריכה להגיע ללימודים ב08:30
אז בלילה אני עושה חישוב:

- לוקח להגיע ללימודים – 45 דק'
- צריך לקנות קפה – 5 דק'
אז אני צריכה לצאת ב07:40
-להתקלח – 10 דק'
- להחליט מה ללבוש ולהתלבש – 10 דק'
-שיער + איפור – 3 דק'
- להסדר תיק – 2 דק'
- לצאת מהבית אחרי בדיקה שלא שכחתי כלום – 5 דק'
משמע – צריך לקום ב07:10
וליתר ביטחון נכוון שעון גם ל07:05....

נשמע הגיוני, נכון?
יופי

ואז מגיע הבוקר
- טר,טר,טר, טר - (השעון מצלצל)
07:05 - אני עייפה

פתאום כל הזמנים מתקצרים
פתאום לא צריך 45 דק נסיעה
אני אסע מהר
ודרך איילון
אז אני אגיע תוך רבע שעה

-נודניק-

מי צריך עשר דקות למקלחת – זה מלא זמן
מספיק 3 דק'
אני לא אחפוף
רק להסתבן
חפפתי אתמול

-נודניק-

אני יודעת מה ללבוש, תכלס אין כזה מגוון
ג'ינס
חולצה שחורה
וסיימנו
מקסימום אני אגוון במגף אדום
כמה זמן זה יקח? דקה...

-נודניק-

מי צריך סנדוויץ

-נודניק-

יהיה בסדר

-נודניק-

רק עוד קצת

-נודניק-

אולי אני אוותר על השיעור הראשון...
גם ככה הוא לא כזה חשוב
גם ככה אם אני עייפה
אני לא אצלי להתרכז
... אז זה באמת לא משנה

טלפון:
אבא: "מיה, את ערה או במילא הטלפון צלצל"
ערה...
אבא: "יופי, כי השעה כבר שמונה ורבע"
מה?!?!?

מזל שבלילה לפני, זכרתי לכוון את השעון הנוסף
חבל שלאבא שלי יש עוד כמה דברים לעשות בבוקר
ולהעיר אותי לא בראש מעיניו...



בוקר טוב

4 תגובות:

  1. חבל רק שהשיעור התחיל ב10 ורבע אז אם ניקח את כל הזמנים שלך שעתיים קדימה זה הופך אותך לחזירת שינה...

    השבמחק
  2. או לאדם עייף מאד, על בטון ולא על אדמת הארץ

    השבמחק
  3. קוקית- ככה זה באמת עובד:
    עושים חישוב בלילה שלפני.. מורידים את כל השטויות, זה גם ככה לא חשוב.. רק זמן להתארגן ולצאת.. אין פקקים כי זה עם קטנוע.. מה שאומר- שעה לפני זה מספיק זמן..
    השעון מצלצל... ומצלצל.. הפתרון של הסמסטר הזה- פשוט לכבות אותו ולהמשיך לישון עד שאת שולחת הודעה למה אני לא באה לשעורים..
    למרות שבזמן האחרון הפסקת עם זה..
    כנראה שהבנת שזה פשוט לא עבוד..
    אז אולי מראש אני אפסיק לכוון את השעון??

    השבמחק
  4. עזבי, מה את צריכה שעון, את גם ככה לא מגיעה. שנה הבאה...

    השבמחק