יום שבת, 4 בדצמבר 2010

הבלדה לזמן



זמן
מושג יחסי שכזה
אני רק צריך עוד זמן
זמן
הזמן מרפא
חכי שהזמן יעבור

זמן
אין לנו יותר מידי ממנו
אין לי ממש הרבה ממנו
יש לי זמן להרבה דברים
אבל אין לי זמן לדברים אחרים
זה לא זמן מתאים עכשיו
הכל עניין של זמן
מה לעזאזל?
כל הזמן,
באותו הזמן

זמן

אז הזמן עובר
הדקות
השעות
הימים
שבועות
שנים
עשורים
אנחנו לא נהיים יותר צעירים
להפך

אז כבר הרבה מאד זמן
אני מחכה שיגיע הזמן
הזמן הנכון
הזמן שלי
הזמן שלך
הזמן שלנו

ואולי, מרוב הסתכלויות על השעון
ובהייה במחוגגים הזזים
פספסתי את הזמן הנכון

ואולי עוד רגע
אני אבקש רק עוד קצת
עוד כמה דקות
תן לי שנייה
תן לי דקה
תן לי שעה
רק להבין
מה לעזאזל קרה

אולי אם תכנס פנימה
אולי תבין
אולי לא
אולי תתבלבל
ותגיד כמוני
מה לעזאזל

יש ים
ויש תהום
יש חושך
ויש אור
ויש אותי פה באמצע
העולם הזה שלי
עומדת
מחכה
מעשנת סיגריה
נבוכה
מסתכלת על השעון
מסתכלת על החיים
מבינה
לא מבינה
רוצה
לא רוצה
מחליטה
ומבטלת
מחכה

מחכה שיגיע הזמן


IMG_1974

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה