יום שישי, 1 באפריל 2011

לאבד אותך

אני לא יודעת בדיוק איך זה קרה
או בדיוק מתי
אני מנסה לחבר את החלקים
מנסה לסדר את האירועים
אבל הזמן
הוא ערמומי
הוא גורם לנו לשכוח
הוא גורם לדברים הרעים להתגמד
ולדברים הטובים להתעצם

אני מסתכלת אחורה
ואני זוכרת רק את הטוב
רק את הרגעים היפים
את המגע
את העובדה שתמיד היית לצידי
את הקלות
את הרכות
אותך
כמו שהיית

לא כמו שאתה נראה עכשיו
אבוד
מבולבל
בודד
כבוי
כל כך כבוי

אני מנסה להזכר מה עשיתי
איך גרמתי לכל זה לקרות
ואלי זה היה בכלל אתה
אולי זה לא רק אני
אבל הכי קל להתנער מאחריות
אני יודעת

אני יודעת שאם רק היית שם יותר
אם הייתי מקדישה לך את הזמן
אם היית מטפלת
אם הייתי אוהבת
אם לא הייתי אני

אולי אז ביקום אחר
היית פה

אבל הוא אמר שכלום לא יעזור
שאין מה לעשות
יש דברים שאי אפשר לקנות בכסף
ושאני אצטרך למצוא תחליף

אבל הוא לא יהיה אתה
אתה היית ותמיד תהיה הראשון שלי

היה שלום מחשב נייד יקר....

תגובה 1:

  1. קורע את הלב...
    כולנו היינו שם
    תהיי חזקה!
    יש הרבה דגים בים... יבוא אחד אחר בקרוב!

    השבמחק