יום שני, 11 באפריל 2011

סלסלת הרגשות שלי

אני שונאת לפחד
באמת
רגש מיותר
מבחינתי אפשר להעביר אותו הלאה
עדיף לא לפחד
האדרנלין הזה של הפחד לא עושה לי טוב

אני שונאת להיות עצובה
מה הקטע
מה זה בדיוק נותן לי
עצב
סתם מעציב
ולבכות זה ממש לא כיף

אני גם שונאת לקנא
זה מרגיש לי לא נכון
מרגיש לי לא טבעי
מרגיש לי לא בסדר

אני שונאת להתגעגע
שונאת להתגעגע אליך
שונאת להתגעגע אליי
שום דבר טוב לא יוצא מגעגוע

אני שונאת לשנוא
שנאה זה רע
זאת מילה כזאת קשה
לא רוצה להשתמש בה יותר

אני לא אוהבת לרצות
לרצות משהו זה אומר שאין לך אותו
ולמרות זאת אתה רוצה
לא רוצה לרצות יותר

אני לא אוהבת לאהוב
לאהוב זה לא תמיד טוב
לא רוצה לאהוב יותר
לא רוצה להשתמש במילה הזאת יותר

אני לא אוהבת להרגיש
זה מבלבל
זה מוציא אותי מאיזון

אבל אם יש דבר אחד
שאני ממש שונאת
ואפילו די מעציב אותי
ואני לעיתים מקנא במי שכן
ומפחדת שזה לא יקרה
ומתגעגעת למתי שזה היה
אני הכי הרבה לא אוהבת לא לאהוב

סלסלת הרגשות האישית שלי
מזל שאני אני,
אחרת לא הייתי מתמודדת

תגובה 1:

  1. רגש זה משהו מאוד כבד שיכול להתבטאות במובנים שונים ולא תמיד באופן רגיל.

    השבמחק